23. marts 2009

Fritidsplaner for forår 2009



Efter nogle års pause har jeg igen mod på en løbeudfordring på maratondistancen. Jeg er kommet lidt sent i gang med træningen, og var desværre skadet det meste af januar, så jeg gør mig ingen forestillinger om at slå min PR. Jeg vil heller ikke opstille et konkret tidsmål, før jeg kommet lidt længere med min træning og får løbet et testløb. Men tilmeldingen er sendt og gebyret betalt (560 kroner - det bliver dyrere og dyrere!), så nu er der ingen vej udenom.
Trofaste læsere må gerne sætte kryds i kalenderen søndag d. 24. maj, hvor et par opmuntrende klap langs Københavns gader er guld værd!

Derudover har jeg og 4 venner meldt os til et sejlerkursus i Svanemølle havn. Kurset løber over knap 2 år, men starter først omkring 1. maj. Det kommer forhåbentlig til at indtage pladsen som året fritidsbegivenhed, hvor jeg glæder mig til at lære en masse nyt. Mere om dette senere.

Man kan imidlertid ikke nå alt. Jeg har derfor valgt at drosle lidt ned for de øvrige sportsambitioner i 2009. Mine ironmanplaner er udskudt frem til minimum næste år. Her kunne man så håbe, at flere ville have lyst til at køre med.

Ingen kommentarer: